תנאי שימוש, הזמנה ותשלום

מהו אתר "החבתניה"?

"החבתניה" מנוהל כקבוצת רכישה, קרי רק חברי הקבוצה רשאים להשתמש בשרות ולהזמין דרכו מוצרים.

באופן כללי, הרעיון הוא קנייה ישירה מספקים שונים: בחלק מהמקרים יהיה מדובר ביינות מיוחדים או כאלה שמוצעים בכמויות קטנות בלבד. בחלק אחר – מחירים סיטונאיים בתוספת הוצאות מנהלי הקבוצה: עמלת סליקת כרטיסי אשראי (פייפאל, במקרה המדובר), זמן "התעסקות" וכו'. בשלב זה אין דמי חבר לשם חברות בקבוצה, אבל אם יהיו הוצאות ניהול שהן מעבר לסביר, ייתכן וייגבה תשלום שנתי כלשהו.

להיצע המיוחד ולמחיר הנמוך יתרונות, אבל כדי ליהנות ממנו יש לשתף פעולה עם תנאי החברות בקבוצה.

תנאי החברות והשימוש באתר

חלק מהמוצרים ניתנים להזמנה כמוצרים בודדים, חלק אחר – בשישיות או במספרים אחרים. ברוב המקרים, מוצרים יקרים יותר ניתן יהיה להזמין בבודדים.

האתר פועל בשיטת "מונית שרות": מחכים עד שהמונית מתמלאת, ואז יוצאים.

קיים מינימום של 250 ש"ח להזמנה יחידנית, ומינימים להזמנה כללית דרך כל האתר (נכון למארס 2018, הוא 1,200 ש"ח כולל מע"מ), וזמני ההספקה משתנים בהתאם לצבירת המינימום הזה, כלומר: אם שני חברי קבוצה מזמינים כל אחד בסכום של 500 ש"ח, הם ייאלצו להמתין להזמנות נוספות בסכום מצטבר של 200 ש"ח, שתסגור את המינימום ותגיע אליו. ברגע שיש הזמנה מינימאלית – היא עוברת לספקים.

זמני ההספקה עלולים לכן להשתנות.

מקום ההספקה וזמן האיסוף

אלא אם כן תואם אחרת, מקום ההספקה הוא בראש העין. אין מחסן לקבוצה, ולכן:

מרגע שהמזמין קיבל את ההודעה על כך שהמשלוח מחכה לו, הוא מתבקש לאסוף את ההזמנה שלו בתוך 48 שעות או לבקש משלוח בתשלום. יש להודיע במייל מי מגיע לאסוף את המוצרים, ויש לתאם את האיסוף.

  • המעוניינים במשלוח יכולים לבדוק במייל את האפשרות למשלוח בתשלום.

חוסרים, בצירים משתנים וכד'

יש לקחת בחשבון שעלולים להיווצר חוסרים אצל הספקים השונים. במקרה כזה, החבר יקבל זיכוי דרך פייפאל על הסכום ששילם עבור המוצרים שלא קיימים במלאי, או שהם יוחלפו במוצרים תואמים, בתאום מראש.

יין – בצירים משתנים: לא בכל מקרה יש יכולת לברר מראש באיזה בציר מדובר. ביינות 'גדולים' תהיה לרוב אפשרות כזו, אבל ביינות שמחירם נע סביב 75 ש"ח או פחות, קשה יהיה להתחייב על בציר מסוים.

החזרות וביטולים

אין החזרות – בשום תנאי.

יין ומוצרי אלכוהול, שמן זית ומוצרי צריכה והסוג הנמכר באתר, חייבים אחסון ייעודי ומבוקר. היות ואין לנו שליטה או יכולת לדעת כיצד נשמרו אצל הלקוח, לא נוכל לקבל מוצרים בחזרה, ואתכם הסליחה.

ניתן לבטל ללא תשלום כל הזמנה כל עוד לא יצאה לחבר המועדון הודעה על כך שההזמנה הועברה לספקים. מרגע שבוצעה הזמנה אצל ספק – היא לא ניתנת לביטול.

 – ייתכן ובעתיד יהיה מנגנון שייאפשר החלפת מוצרים בין חברים; מעין פורום.

חברות במועדון והזמנת מוצרים פרושה קבלת התנאים האלה.

שאלות ובקשות ניתן לשלוח באימייל: info [@] cooperage.co.il .